مهاباد پر بارش ترین شهر آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: در شبانه‌روز گذشته مهاباد با ۲۴ میلی‌متر بارندگی، پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی بود و این سامانه بارشی تا اواخر امروز در منطقه به فعالیت خود ادامه می دهد.

به گزارش کردپرس، اردلان محمدپور اظهار کرد: در شبانه روز گذشته بارش ها در تکاب ۱۱.۸ میلی‌متر، سردشت ۱۱ میلی متر، بوکان ۸.۴ میلی متر، اشنویه ۷.۴ میلی متر، شاهین دژ ۶.۴ میلی متر، میاندوآب ۶.۱ میلی متر و نقده ۱.۵ میلی‌متر ثبت شده است.

او اضافه کرد: این سامانه بارشی تا اواخر امروز در منطقه به فعالیت خود به صورت بارش رگبار باران، افزایش ابر و وزش باد ادامه می دهد و سپس از منطقه ما خارج می شود.

رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: در شبانه روز گذشته بیشترین سرعت باد در اشنویه ۸۴ کیلومتر بر ساعت ثبت شد و سرعت وزش باد در مهاباد ۷۹ کیلومتر بر ساعت، نقده به ۷۶ کیلومتر بر ساعت و در پیرانشهر به ۷۲ کیلومتر بر ساعت رسید.

محمدپور افزود: در شبانه روز گذشته چالدران با حداقل دمای منفی ۲ درجه سانتی‌گراد سردترین شهر آذربایجان غربی بود و پلدشت با حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین شهر استان گزارش شد و دمای هوای مهاباد بین ۶ و ۱۴ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

کد خبر 43641

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha