دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با تاخیر مسمومیت دانش آموزان را تایید کرد

سرویس آذربایجان غربی- معاونت درمانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با تاخیری چند ساعته مسمومیت ۲۸ دانش آموز به دلایلی نامعلوم در ارومیه را تایید کرد.

به گزارش کردپرس، ناصر مسعودی در این باره به ایسنا گفت: در یکی از مدارس ارومیه تعداد ۲۸ نفر از دانش آموزان و ۳ نفر از کادر مدرسه با علایم سر درد و سرگیجه به وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

او افزود: از این تعداد افراد دچار مسمومیت، ۲۰ نفر در بیمارستان طالقانی، ۹ نفر بیمارستان مطهری و ۲ نفر به بیمارستان امام رضا در ارومیه منتقل شدند.

معاونت درمانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تصریح کرد: در حال حاضر حال عمومی ۳۱ نفر خوب و تحت نظر هستند.

مسعودی در مورد منشأ مسمومیت دانش آموزان نیز گفت: در این باره اطلاعاتی در دسترس نیست و نیاز به بررسی بیشتر از طریق مراجع ذیصلاح است

آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این باره هنوز توضیحی ارائه نداده است. مسمومیت های سریالی دانش آموزان دختر تا کنون چندین استان ایران را در بر گرفته و منشا این حادثه از سوی مسئولان مشخص نشده است.

پیشتر؛ نمایندگان مهاباد و ارومیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص بروز اتفاقات چند روز گذشته در مدارس سراسر کشور و مسمومیت مشکوک دانش آموزان به رییس جمهور و وزرای کشور تذکر داده و خواستار در اختیار قرار دادن نتایج تحقیقات برای مردم شدند/.

کد خبر 43516

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha