جایزه IEEE  زنان در مهندسی به عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه اهدا شد

سرویس آذربایجان غربی- رییس دانشگاه ارومیه گفت: جایزه سیزدهمین دوره بخش ایران IEEE زنان در مهندسی به پروفسور «ماهرخ غنی شایسته» عضو هیات علمی این دانشگاه اهدا شد.

به گزارش کردپرس، احمد علیجانپور روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سیزدهمین دوره بخش ایران IEEE (موسسه مهندسان برق و الکترونیک) با حضور کمیته اجرایی بخش ایران، اساتید پیشکسوت در حوزه برق و کامپیوتر، کارآفرینان و پیشکسوتان در حوزه صنعت و مشاورین و روسای شاخه‌های بخش ایران بصورت حضوری در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

او ادامه داد: موسسه مهندسان برق و الکترونیک که با سرواژه IEEE معروف است، یک سازمان بین‌المللی حرفه‌ای و غیرانتفاعی است، هدف این مؤسسه کمک به پیش‌برد فناوری به‌طور عام و حوزه‌های وابسته به مهندسی برق و کامپیوتر و هم‌چنین زمینه‌های وابسته به‌طور خاص است. این موسسه بیش از ۴۰۰ هزار نفر عضو در ۱۶۰ کشور جهان دارد.

رییس دانشگاه ارومیه تصریح کرد: پروفسور غنی شایسته، عضو هیات علمی گروه برق - مخابرات دانشگاه ارومیه «جایزه زنان برگزیده علمی پژوهشی کشور در سال ۱۳۹۶ از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری» را در کارنامه افتخارات خود داشته و عضو قطب علمی سیستم‌های دسترسی چندگانه پژوهشکده مخابرات نظری دانشگاه صنعتی شریف است.

علیجانپور افزود: این عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه پژوهشگر برگزیده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۳۹۴ و پژوهشگر برتر دانشگاه و استانی در سال‌های ۹۲، ۹۳، ۹۴ و ۱۴۰۰ است.

«ماهرخ غنی شایسته» تاکنون ۱۰۱ مقاله در ژورنال‌ها و کنگره‌های داخلی و خارجی منتشر کرده، راهنمایی ۳۰ پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد را به انجام رسانده و ۱۱ پروژه تحقیقاتی را هم اجرا کرده است.

کد خبر 43350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha