دبیران فدراسیون جهانی کبدی و کنفدراسیون کبدی آسیا وارد ارومیه شدند

سرویس آذربایجان غربی- دبیران کل فدراسیون جهانی کبدی و کنفدراسیون کبدی آسیا به همراه رییس فدراسیون کبدی ایران به منظور شرکت در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان وارد ارومیه شدند.

به گزارش کردپرس، سدسیوام مونیسامی دبیرکل فدراسیون جهانی کبدی، محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا و دکتر عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی کشورمان روز گذشته با استقبال حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر و روح الله حضرت پور دو نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و جمعی از مدیران ستادی برگزاری دومین دوره مسابقات کبدی جوانان جهان از طریق فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه وارد شهر میزبان این رقابت‌ها شدند.

در آستانه برگزاری مهمترین و بزرگترین مسابقات کبدی سال ۲۰۲۳ میلادی جهان که میزبانی آن بر عهده ارومیه در استان آذربایجان‌غربی است، شمارش معکوس برای آغاز این رویداد ورزشی جهانی آغاز شده است.

قرار است در حاشیه این مسابقات ٣ رویداد مهم دیگر نیز انجام شود که اجلاس انتخاباتی کنفدراسیون کبدی آسیا، مجمع عمومی فدراسیون جهانی کبدی و همچنین رونمایی از لوگوی جدید فدراسیون بین‌المللی کبدی خواهدبود.

۲۷ استان کشور در رشته کبدی فعالیت دارند که از این تعداد، ۱۵ استان بسیار فعال بوده و آذربایجان غربی از جمله استان های بسیار فعال در این عرصه به شمار می رود.

مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهانی به میزبانی ارومیه از هفتم تا ۱۳ اسفند با حضور ۱۴ تیم برگزار خواهد شد و آیین افتتاحیه این مسابقات ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه ۹ اسفند برگزار می‌شود.

کد خبر 43198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha