طرح تشدید برخورد پلیس با سرقت در کردستان آغاز شد

فرمانده انتظامی کردستان حفظ امنیت مردم را دغدغه‌ اصلی پلیس عنوان کرد و از آغاز طرح تشدید برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با سرقت و سارقان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سردار علی آزادی گفت: پدیده شوم سرقت، یکی از بزرگترین دغدغه های شهروندان است که پلیس برای این حوزه برنامه های ویژه ای در دستور کار دارد و این طرح در استان به مدت ۱۰ روز آغاز شده است.

وی با اشاره به تاکید فرمانده فراجا در خصوص اقدام ضربتی برای مقابله با سارقان و ناامن کنندگان جامعه، افزود: این مهم یکی از مطالبات بحق مردم است که پلیس در مجموعه انتظامی کردستان با تمام توان برای آن تلاش خواهند کرد.

فرمانده انتظامی کردستان اظهار کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی سارقان و مجرمان را تحت نظر دارد و در راستای مطالبه به حق شهروندان و اجرای قانون با آنها برخورد می کند.

سردار آزادی به نقش شهروندان در پیشگیری از سرقت پرداخت و ادامه داد: مردم در این امر مهم با پلیس همکاری داشته باشند و در نگهداری از اموال خود و همچنین به توصیه های پلیس در خصوص حفظ و نگهداری از اموال خود توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، یادآور شد: کردستان محل امنی برای جولان سارقان و هنجارشکنان نیست و پلیس قاطعانه و برابر قانون با اینگونه افراد برخورد خواهد کرد.

کد خبر 42898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha