آینده انقلاب اسلامی در دست جوانان است

سرویس کرمانشاه _ عبدالرضا مصری جوانان را آینده ساز و امیدآفرین کشور دانست و افزود: جوانان باید خود را آماده پذیرش بار سنگین انقلاب کنند؛ زیرا آینده کشور به همین دختران و پسران جوان سپرده خواهد شد.

به گزارش کردپرس؛ « عبدالرضا مصری» روز شنبه در مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن که با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم کرمانشاه برگزار شد؛ افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمام امور و ارکان مملکت به خود مردم واگذار شد و این در مقابل سیستم چند هزار ساله پادشاهی بود که در آن پادشاهان خودشان را صاحب همه چیز در کشور می دانستند.

مصری در ادامه گفت: استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب هر ملتی؛ رهبران آنها را دوباره با زر یا زور می خرید و آن انقلاب به انحراف یا شکست منجر می شد؛ اما در انقلاب اسلامی این اتفاق نیفتاد؛ چرا؟ زیرا رهبر ما یک عارف فرزانه ای بود که جز ترقی و پیشرفت و رفاه مردم بویژه مستعضعفان چیزی دیگر نمی خواست و تسلیم زر و زور آنها نشد.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب یک جنگ هشت سال علیه ما به راه انداختند و هزاران شهید تقدیم کردیم اما ایستادیم، لذا انواع تحریم ها اقتصادی و هزاران فتنه و توطئه دیگر راه اندازی کردند که آخرین آنها اغتشاشات و داعش بود که باز با اتحاد ملت، شکست سختی از انقلاب خوردند.

مصری در ادامه به پیشرفت های علمی کشور مانند، نانو تکنولوژی، بیولوژی، پزشکی هسته ای، دارویی، ژنتیک، صنایع نظامی، هوافضا، ساخت تلسکوب های قوی در طول این ۴۴ سال اشاره کرد و افزود: در بسیاری از حوزه های صنعتی، علمی، نظامی و ایران جزو ۱۰ کشور برتر جهان است.

وی در ادامه گفت: در قبل از انقلاب تنها ۱۴ هزار و ۷۰۰ پزشک در ایران وجود داشت، که نصفی از آنها خارجی بودند و مردم بیشتر برای معالجه به خارج از کشور می رفتند اما امروز ۱۴۰ هزار پزشک ایرانی داریم و از کشورهای پیشرفته برای معالجه به ایران می آیند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: تا قبل از انقلاب ۵۹۰ پزشک زن داشتیم که الان به ۳۰ هزار نفر رسیده، یک و نیم درصد استادان دانشگاه تا قبل از انقلاب خانم بودند که الان ۲۰ درصد هستند، تا قبل از انقلاب دختران ۶ درصد پایه لیسانس به بالا داشتند نسبت به مردان الان ۴۶ درصدند بنابراین نباید گول هجمه رسانه های دشمن را بخورید.

مصری در بخش دیگر از سخنان خود به صرف میلیاردها دلار توسط دشمنان برای درست کردن شبکه های معاند و تبلیغات علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در اغتشاشات اخیر دشمنان تمام گروهک ها، تمام شکست خورده ها از انقلاب و منافقین، رانده شده را جمع کردند تا با بازی با احساسات جوانان در فضای مجازی آنها را علیه نظام بشورانند اما با اتحاد و وحدت و یکپارچگی مردم ایران مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز باز شکست سختی خوردند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه به سختی و گرانی ها و فشار معیشتی این روزهای جامعه اشاره کرد و گفت: ریشه اکثر مشکلات اقتصادی و معیشتی در تحریم های ظالمانه آمریکا است زیرا ما انقلاب کردیم و می خواهیم مستقل باشیم.

کد خبر 42651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha