دریادار ایرانی: امنیت اقیانوس ها را در هزاران کیلومتر تامین کرده ایم

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز امنیت اقیانوس ها را در هزاران کیلومتر فاصله تامین کرده ایم.

به گزارش کرد پرس، دریادار شهرام ایرانی در مراسم رونمایی از کتاب شهید دریابان غلامعلی بایندر که با حضور مسئولان استانی در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج رونمایی شد، به شیوه برقراری امنیت اشاره کرد و گفت: امروز امنیت کشور در میان آتش و دریا تامین و برقرار شده و همرزمانمان در اقیانوس ها و هزاران کیلومتر دورتر ایجاد کرده اند.

وی شهید بایندر را الگوی استکبارستیزی و استعمارستیزی توصیف کرد و با قدردانی از نویسنده این کتاب، افزود: نیروی دریایی ارتش در تلاش است که مقبره این شهید را در خرمشهر ایجاد و فیلم از زندگی نامه و دوران مجاهدت هایش تهیه و به یادگار بماند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توسعه دریا را نیازمند تجهیزات دانست و اظهار کرد: شهید بایندر در آن زمان در این راستا تلاش کرده است، ما از جنوب و شمال به دریا راه داشته و می توانیم در منطقه و در اقیانوس ها در هر جایی که آب باشد حضور داشته باشیم اما لازمه آن تجهیزات است.

دریادار ایرانی، کردستانی ها را نماد وطن پرستی و حافظ آموزه های دینی و اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: 44 کشور دنیا هیچ مرز آبی نداشته و در خفگی هستند اما نظام مقدس جمهوری اسلامی با برکت و توانمندی جوانان بومی و تجهیزات به روز از این ظرفیت برخوردار است.

وی یادآور شد: پرچم پرافتخار نظام در دستان ماست و در گوشه به گوشه دنیا اقتدار مردم ایران را نشان می دهیم، دشمنان هر بار تلاش می کنند طوری ما را زیر سوال برده و جنجال برپا کنند به طوری که اخیرا در حرکت ناوگان صدای استرالیا به صدا درآمد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برای نخستین بار به همت سربازان و فرزندان خود در دریا با حفظ چارجوب و قوانین به فرانسه و استرالیا ورود کرده و تاکنون نتوانسته هیچ حرفی بزنند، بیان کرد: فرانسه علی رغم اینکه ادعای قانون مداری داشته اما خودشان از قانون مطلع نیستند.

دریادار ایرانی گفت: محموله های دریایی را با امنیت کامل جابه جا کرده و امیدوارم سرباز کوچک و نماینده پرافتخاری برای کشورمان و هم استانی هایم باشم.

کد خبر 42633

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha