رفع تصرف بیش از ۱۳ هزار مترمربع از اراضی ملی در ایلام

سرویس ایلام - مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف ۱۳ هزار و ۳۶۹ مترمربع از اراضی ملی این استان با اجرای حکم قضایی توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، عبدالله بهادری با اعلام این خبر گفت: با اجرای حکم قضایی یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی ۱۳ هزار و ۳۶۹ هزار متر مربع از اراضی استان به ارزش بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال از تصرف اشخاص سودجو خارج شد.

وی افزود: این میزان رفع تصرف اراضی ملی طی ۳۸ عملیات از دست اشخاص فرصت طلب و سودجو توسط یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی خارج شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با تقدیر از تعامل و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان یادآور شد: به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند، برخورد قانونی خواهیم کرد و برای تحقق این امر مهم از کلیه توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم.

بهادری ادامه داد: یگان حفاظت این اداره کل با قاطعیت تمام مقابل افراد سودجو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کند.

وی در پایان تاکید کرد: مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات لازم از اداره کل راه و شهرسازی و سایر ادارات مربوطه نسبت به خرید ملک اقدام کنند و در مواجهه با زمین‌خواری با شماره تلفن شبانه روزی ۱۶۵۶ یگان حفاظت اطلاع دهند.

کد خبر 38859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha