2 کردستانی دیگر بر اثر کرونا جان باختند/ 42 بیمار جدید شناسایی شد

سرویس کردستان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی ۴۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته و فوت 2 نفر در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، فرزین رضاعی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک شهرستان‌های استان افزود: در سنندج: ۷۸ نفر، سقز: ۱۳ نفر، مریوان: ۹ نفر، قروه: ۷ نفر، بیجار: ۳ نفر، کامیاران: ۴ نفر، دیواندره: ۳ نفر و بانه : ۶ نفر بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: اکنون ۳۵ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

دکتر رضاعی از مرگ ۲ بیمار در ۲۴ ساعته گذشته تاکنون در استان خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را یک هزار و ۵۶ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۴۱۷ نفر در سنندج، ۱۸۰ نفر در سقز ، ۷۲ نفر در قروه، ۶۹ نفر در کامیاران، ۸۶ نفر در بانه، ۶۱ نفر در دیواندره، ۴۸ نفر در بیجار، ۱۰۳ نفر در مریوان، ۱۷ نفر در دهگلان و ۳ نفر در سروآباد جان باختند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده‌‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌ گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 3843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha