زائران قبل از مراجعه به مرزها برای تمدید گذرنامه اقدام کنند

رئیس اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی کردستان گفت: پلیس برای این که بتواند تردد زوار اربعین حسینی (ع) را تسهیل کند، اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

سرهنگ مهدی رستمی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای تسهیل سفر زوار اربعین حسینی (ع) به ویژه در بحث تمدید گذرنامه، گفت: پلیس در تلاش است که با اقدامات به موقع در صدور و تمدید گذرنامه ها در روند رسیدگی به درخواست زائران برای سفر اربعین تسریع بخشد.

وی افزود: برخی از هموطنانمان که اعتبار گذرنامه شان منقضی شده و مشتاق حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) هستند می توانند با مهر پلیس در این راهپیمایی عظیم و معنوی شرکت کنند.

رئیس اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی کردستان اظهار کرد: همچنین صدور برگ ویژه و خاص تردد اربعین (گذرنامه موقت تردد زوار اربعین) از دیگر تمهیدات پلیس برای تسهیل تردد زائران عزیز حسینی (ع) است.

سرهنگ رستمی ادامه داد: به منظور ارائه تسهیلات مطلوب به زوار اربعین حسینی (ع)، ساعت فعالیت مراجع و مراکز صدور گذرنامه از 8 صبح تا 18 افزایش یافته و همکارانمان در این مراکز، بعد از این ساعت تا ارائه خدمات به آخرین فرد حاضر در مرکز صدور گذرنامه، در خدمت زوار عزیز اربعین حسینی (ع) هستند.

وی از صدور برگ گذر موقت برای زائران خبر داد و یادآور شد: زائران قبل از مراجعه به مرز به مراکز پلیس گذرنامه در مراکز استان و شهرستان ها مراجعه و نسبت به تمدید گذرنامه های خود اقدام کنند.

کد خبر 37796

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha