لابی گری شرکت آمریکایی برای اقلیم کردستان در ازای دریافت ماهیانه 20000 دلار

سرویس جهان- شرکت حقوقی گرین برگ تراریگ از توافق با اربیل برای ادامه پیشبرد برنامه های اقلیم کردستان در آمریکا از طریق لابی گری خبر داد.

به گزارش کردپرس به نقل از نشریه اقتصادی ایراکی بیزس نیوز، شرکت حقوقی گرین برگ تراریگ اعلام کرد با دولت اقلیم کردستان بر سر ادامه لابی گری این شرکت نزد مقامات ارشد سیاسی و مدیران تجاری آمریکا در ازای دریافت ماهانه 20000 به توافق رسیده است.

جو ریدر، رئیس این شرکت حقوقی در نامه ای به بیان سامی عبدالرحمان، نماینده اقلیم کردستان عراق در آمریکا گفته است این شرکت برای تبیین منافع اقلیم کردستان نزد سیاستگذاران و رهبران تجاری آمریکا و نیز ارائه مشاوره و تحلیل چشم انداز سیاست های آمریکا با دولت اقلیم کردستان به توافق رسیده است.

رئیس این شرکت آمریکایی همچنین گفته است گرین برگ تراریگ تلاش می کند با بیان حقایق و واقعیت های اقلیم کردستان و توضیح آنها برای رهبران حوزه های مختلف سیاسی، تجاری و رسانه ای در آمریکا، هرچه بیشتر حمایت آمریکا از کردهای عراق و دولت اقلیم کردستان را کسب کند.

بر اساس این نامه، شرکت حقوقی آمریکایی گرین برگ تراریگ از چند سال پیش مسئولیت ایجاد لابی حامی کردها در میان سیاستگذاران آمریکایی را بر عهده گرفته است.

کد خبر 33311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha