مهره چینی های پرحاشیه در کردستان/ این بار قرعه به نام دیواندره افتاد

سرویس کردستان- در حالیکه براساس ابلاغیه وزارت کشور برای نیروهای مامور سایر سازمان ها در این وزارتخانه پایان ماموریت اعلام نموده، خبرها حاکی از رویکرد دوگانه و معامله گرایانه در این مساله براساس بازی های جناحی در کردستان است.

به گزارش کردپرس؛ در این راستا شنیده شد یکی از معاونین سابق فرمانداری های سقز و دیواندره که از چهره های حاشیه ساز انتخابات مجلس بود و اتمام ماوریت وی در وزارت کشور در تاریخ 31 شهریور 99 رسماً اعلام شده بود، به جای بازگشت به صندوق کارآفرینی امید، مجدداً ماموریتش در حوزه وزارت کشور تمدید شده و قرار است به عنوان معاون فرمانداری دیواندره مجدداً مشغول بکار شود.

براین اساس نامبرده بدلایل جناحی، موفق به ماندگاری در وزارت کشور شده تا همچنان به صورت ارثی عهده دار پست معاونت فرمانداری باشد.

جدای از عملکرد ضعیف و خسارت بار دولتمردان استان در حوزه اقتصادی و توسعه، عملکرد آنان نیز در حوزه کادرسازی و معامله گرایی براساس منافع مدیریتی و جناحی نیز به مراتب خسارات زیادی برای مردم استان کردستان داشته و اینچنین است نیروهای تحصیلکرده و دلسوز شاغل در فرمانداری ها و بخشداری ها باید در حاشیه بمانند تا نورچشمی ها همچنان عهده دار پست های مدیریتی باشند.

کد خبر 330249

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha