داوران جشنواره استانی تئاتر خیابانی «ناله شکینه» بوکان معرفی شدند

سرویس آذربایجان غربی- دبیر اولین جشنواره استانی تئاترخیابانی ناله شکینه بوکان اعضای هیئت داوران این جشنواره را معرفی کرد.

افشین ناصری امروز شنبه 24 اردیبهشت ماه به خبرنگار کردپرس گفت: «پژمان شاهوردی»، «رامین راستی» و «بابک لطفی خواجه پاشا» اعضای هیئت داوران نخستین جشنواره استانی تئاترخیابانی نالشکینه بوکان هستند.

او ادامه داد: همزمان پژمان شاهوردی ورکشاپ 12 ساعته با موضوع طراحی فضا و بازیگری خیابانی برگزار می شود و به شرکت کنندگان در این دوره گواهی معتبر اهداء می شود.

ناصری بیان کرد: با دعوت نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی، «سیدمحمد هاشمی» معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های این وزارتخانه در اختتامیه جشنواره ناله شکینه حاضر خواهد شد.

ناصری افزود: همچنین با رایزنیهای صورت گرفته، نمایش برتر و منتخب این جشنواره در جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان حضور پیدا می کند.

به گزارش کردپرس، نخستین جشنواره استانی تئاترخیابانی نالشکینه بوکان که از روز 27 اردیهشت ماه همزمان با روز جهانی ارتباطات به مدت سه روز با هم رقابت می کنند.

برای اولین بار گروه های راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره در هفت روستای پرجمعت و نزدیک به شهر بوکان به اجرای تئاتر خیابانی خواهند پرداخت.

کد خبر 32388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha