پروانه انتشار اولین رسانه اختصاصی کشاورزی در کردستان صادر شد

سرویس کردستان - اولین رسانه اختصاصی در زمینه صنایع کشاورزی در استان کردستان از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفت

صاحب امتیاز و مدیر مسئول اولین رسانه کشاورزی در گفت و گو با کردپرس اظهار کرد: پروانه انتشار پایگاه خبری "کشت و کال " در زمینه صنایع کشاورزی (اختصاصی) توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اواخر خرداد امسال صادر شد.

سوما زمانی دادانه ادامه داد: سال گذشته به همراه پنج تن از فارغ التحصیلان گرایش های مختلف کشاورزی در مقطع ارشد و دکتری تصمیم گرفتیم جهت کمک به توسعه کشاورزی کردستان و انتقال اطلاعات، پایگاه خبری در این حوزه راه اندازی کنیم.

وی افزود: مرداد سال قبل مراحل اخذ مجوز را آغاز کردیم و طی فرایندی موفق به دریافت پروانه انتشار شدیم. طراحی سایت رو به اتمام است و تا مدتی دیگر بر روی خط خواهد آمد.

زمانی بیان کرد: با وجود فارغ التحصیلانی که در این گروه رسانه ای قرار دارند از لحاظ تخصص در گرایش های مختلف کشاورزی مشکلی نداریم و تلاش خواهیم کرد بیشتر از هر کاری به تولید محتوا مفیدی در راستای کمک به کشاورزی کردستان بپردازیم.

مدیر مسول پایگاه خبری کشت و کال گفت: از آنجا که این مجموعه نیازمند فردی آگاه به حوزه خبر بود با تصمیمی که در مجموعه مدیریت این پایگاه خبری گرفته شد طی حکمی "هیوا محمدپور" از فعالان با تجربه عرصه رسانه را بعنوان سردبیر این پایگاه خبری منصوب نمودم.

زمانی ادامه داد: این پایگاه خبری وابستگی به هیچ ارگان, سازمان و نهادی ندارد و امیدواریم بتوانیم تجربیات و اندوخته های خود را در حوزه کشاورزی در اختیار مردم و مسولان قرار دهیم.

کد خبر 318063

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha