وعده های بی سرانجام شهرداری سنندج در ساماندهی وانت های میوه فروش

سرویس کردستان – ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج از موضوعاتی است که امروز به عنوان یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری مطرح است و هنوز راهکاری اساسی برای حل آن علیرغم تمام وعده هایی که شهرداران ادوار مختلف سنندج داده اند، وجود ندارد.

به گزارش کرد پرس، شهرداران ادوار شهر سنندج در طول یک دهه اخیر هر چند ماه یک بار وعده ای تکراری را به شهروندان سنندجی داده و آن هم ساماندهي وانت هاي ميوه فروش سنندج است که این روزها به عنوان يكي از دغدغه هاي مديريت شهري مطرح بوده و شهرداری سنندج نیز طی چند سال اخیر نشان داده در اجرای طرحی جامع و موثر در این حوزه ناتوان است.

افزایش روز به روز تعداد وانت بار‌های عرضه میوه در خیابان‌های شهر همچنان ادامه دارد و متاسفانه به دلیل عدم ساماندهی این موضوع شاهد ایجاد گره‌های ترافیکی شدیدی در خیابان های مختلف شهر به ویژه در ساعات پرتردد هستیم.

شهردار سنندج در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس در این رابطه گفت: یکی از معضلات اصلی شهر سنندج که باعث ترافیک، نازیبایی شهر و نارضایتی شهروندان شده است، حضور وانت بارها در معابر اصلی است.

سیدانور رشیدی با بیان اینکه 4 نقطه در سطح شهر برای ساماندهی وانت های عرضه میوه جات تعیین و آماده شده است، اظهار کرد: تپه لاله در میدان 12 فروردین، بلوار ارشاد، بلوار معلم و بلوار حمدی چهار نقطه ای است که وانت های میوه در آن ساماندهی می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس حسابرسی انجام شده، حدود 400 دستگاه وانت بار، فروش میوه و سایر اقلام را در معابر اصلی شهر انجام می دهند، افزود: عملیات تسطیح و آماده سازی، نصب سرویس های بهداشتی و روشنایی در این نقاط انجام شده که این 4 نقطه هم اکنون آماده حضور وانت بارها است.

به هر حال تنها چیزی که شهروندان سنندجی از شهردار سنندج می خواهند ساماندهي وانت بارهای عرضه میوه و یا جمع آوري كامل آنها در معابر پرتردد شهری برای جلوگیری از ترافیک است، اما شهرداری ظاهرا برای ساماندهی این معضل چاره ای نخواهد اندیشید و یا نمی تواند چاره ای بیاندیشد.

کد خبر 30810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha