سومین قربانی زرینه رود یک نوجوان 17 ساله بود

سرویس آذربایجان غربی- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از غرق شدن نوجوان ۱۷ ساله‌ای هنگام شنا در زرینه‌رود این شهرستان، خبر داد و گفت: این سومین مورد غرق شدگی سال جاری در زرینه رود است.

به گزارش کردپرس، این حادثه عصر روز گذشته در محدوده شهر چهاربرج روی داد که با دریافت خبر آن، آتش‌نشانان شهرداری چهاربرج بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

علی مولایی در این خصوص به ایرنا گفت:این نوجوان اهل یکی از روستاهای میاندوآب بود که به همراه ۲ فرد دیگر وارد آب شده بودند که وی به علت آشنا نبودن به فنون شنا دچار حادثه شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه دوستان وی از خطر غرق‌شدن نجات پیدا کردند، اضافه کرد: جسد این جوان پس از غرق شدن، ناپدید شده بود که ماموران آتش‌نشانی چهاربرج با همکاری نیروهای مردمی در کمتر از یک ساعت آن را پیدا کردند.

اوی با اشاره به اینکه امسال این سومین فرد است که در زرینه رود جان خود را از دست می‌دهد، اظهار داشت: شهروندان تا حد امکان از شنا در این رودخانه خودداری کرده و خطر شنا در رودخانه‌ها، سدها و کانال‌های آب را جدی بگیرند.

کد خبر 304013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha