تشریح برنامه های کمیته امداد ایلام در ماه رمضان

سرویس ایلام - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام با تشریح برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان گفت: ۱۰۰ آشپزخانه برای پخت غذای گرم برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان استان با مشارکت کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، پایگاههای مقاومت بسیج و خیرین عزیز در حال راه اندازی است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، رضا طاهری با بیان کرد: علاوه بر طبخ و توزیع غذای گرم که بنا به نیت خیرین انجام می گیرد به پیش بینی برنامه توزیع ۶۲ هزار سبد غذایی و معیشتی با سرانه هر سبد ۴۰۰ هزار تومان بین مددجویان و نیازمندان تا پایان ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

او گفت: در توزیع سبدهای معیشتی مددجویان مناطق روستایی، خانواده های با سرپرست زن، دارای بیمار، سالمندان و خانواده های پرجمعیت در اولویت خواهند بود.

طاهری به سومین برنامه مهم امداد در ماه رمضان اشاره کرد و افزود: در طرح اکرام و محسنین برنامه جذب ۸۴۰۰ حامی را در دستور کار داریم که اوج برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان و هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد ایلام تصریح کرد: توزیع سبدهای غذایی و غذای گرم بین نیازمندان و حامی یابی برای ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند با همکاری دستگاههای مختلف از جمله صدا و سیما، سپاه امیرالمومنین، دستگاههای مختلف و بویژه مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان خواهد بود و ما از مردم نیکوکار استان که همواره یار و همراه این نهاد در کمک به نیازمندان بوده اند برای مشارکت در این امر خیر دعوت می کنیم.

وی با اشاره به درگاههای پرداخت نذورات و کمکها برای مشارکت در اطعام مهدوی گفت: علاوه بر جذب کمکهای مردمی در ادارات و پایگاههای اداری درگاههای مختلفی پیش بینی شده که به شرح زیر جهت مشارکت هم استانی های عزیز اعلام می شوند:
۱- شماره گیری کد #۰۸۴*۱*۸۸۷۷*
۲- واریز به شماره کارت ۰۳۵۴-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷
۳- دفاتر کمیته امداد، پایگاههای مقاومت بسیج و مراکز نیکوکاری.

کد خبر 30320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha