آذربایجان غربی باید به سمت کشتارگاه های صنعتی حرکت کند

سرویس آذربايجان غربی- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: باید نیاز شهرستان های آذربایجان غربی درخصوص تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی جدید بررسی شود و به سمت تبدیل کشتارگاههای سنتی به صنعتی حرکت کنیم.

به گزارش کردپرس، یاسر رهبردین در جلسه کمیته ساماندهی کشتارگاه های دامی استان با تاکید بر تامین مایحتاج ضروری مردم، افزود: محصول گوشت قرمز و سفیدی که به مردم استان ارائه می شود، در کنار رعایت تمامی اصول بهداشتی از کشتارگاه تا محل عرضه به شهروندان، باید از کیفیت و قیمت مطلوبی برخوردار باشد.

او در ادامه کارشناسی و تدوین یک برنامه مدون برای تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی را ضروری دانسته و خاطرنشان کرد: باید به سمت تبدیل کشتارگاههای سنتی به صنعتی حرکت کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به ضرورت توجه به مقوله اشتغالزایی در صدور مجوز و تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی، افزود: نیاز شهرستان های آذربایجان غربی درخصوص تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی جدید بررسی شود تا نتیجه حمایت از طرح های توسعه ای، برای استان و شهرستان مدنظر مفید باشد.

رهبردین در پایان با تاکید بر نظارت مستمر بر ارائه محصولات توسط کشتارگاهها بخصوص کشتارگاههای سنتی، تصریح کرد: دستگاههای متولی نظارت جدی بر عرضه مناسب محصول و جلوگیری از گرانفروشی گوشت قرمز و سفید در سطح استان داشته باشند.

کد خبر 30270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha