فرشادان: بین المللی شدن فرودگاه سنندج پیشکش، پروازهای داخلی را برقرار کنید

سرویس کردستان – نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: بین المللی بودن فرودگاه سنندج پیشکش وزارت راه و شهرسازی، حداقل پروازهای داخلی را برقرار کنید.

به گزارش کرد پرس، سیدمهدی فرشادان در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه زمانی معنا پیدا خواهد کرد که تمامی ابزارها و زیراسخت های لازم آن مهیا شده باشد در غیر این صورت با پدیده ای به نام عقب ماندگی و یا محرومیت مواجه خواهیم بود.

وی افزود: متاسفانه روزانه به دلیل شرایط نامناسبت جاده ای در کردستان، بی مسئولیتی مسئولان استانی و کم لطفی مسئولان کشوری باید در تصادفات جاده ای شاهد از دست دادن همنوعان خود باشیم و به جز این راه های خطرناک نیز در کردستان از فرودگاه و راه آهن برای جابجایی خبری نیست.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به همین دلیل در بیشتر نطق های نمایندگان کردستان در مجلس، مجبور هستیم این درد را فریاد بزنیم البته که کسی هم این فریادها را نمی شنود و یا نمی خواهد که بشنود.

فرشادان ادامه داد: امروز به وزیر راه و شهرسازی تذکر می هم که کمبودها، نواقص و تبعیض های وزارتخانه تحت مدیریتش را سریعا برطرف کند چرا که جای انتقاد بسیار دارد.

وی یادآور شد: مصداق این عقب افتادگی و محرومیت فرودگاه سنندج است که تنها عنوان بین المللی بودن را یدک می کشد و حدود 2 ماه است که تعطیل بوده و هیچ پروازی در این فرودگاه صورت نگرفته است.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بین المللی بودن فرودگاه سنندج پیشکش وزارت راه و شهرسازی، حداقل پروازهای داخلی را برقرار کنید چرا که فرودگاه بدون پرواز هیچ معنایی به جز رها کردن کردستان ندارد.

فرشادان گفت: سازمان هواپیمایی کشور نیز گویا فراموش کرده که فرودگاه سنندج دارای قدمتی 50 ساله است و شرکت های هواپیمایی زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در انجام وظیفه خود برای برقراری پرواز در این فرودگاه کوتاهی می کنند که باید وزیر این وزارتخانه نیز در این رابطه اقدام کند.

وی افزود: در سال های گذشته پروازهای فرودگاه سنندج همواره به صورت نامنظم انجام می شد اما در نهایت تعداد اندکی پرواز برقرار بود اما در سایه مسئولان وزارت راه و شهرسازی و مدیران بی مسئولیت استانی امروز دیگر این پروازهای نامنظم نیز انجام نمی شود.

کد خبر 30256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha