دولت ترکیه حامی تروریسم در شمال سوریه است

سرویس سوریه- دولت ترکیه همچنان به رفتار تهاجمی خود در قبال سوریه ادامه می دهد و‌ گروه‌های تروریستی را علیه مردم‌ سوریه بکار می‌گیرد.

به گزارش کُردپرس، ابراهیم القفطان، رییس حزب آینده سوریه، صبح امروز چهارشنبه، گفت: دولت ترکیه به رفتار «تهاجمی» خود در مردم سوریه ادامه می دهد و این دیگر قابل قبول نیست.

روز دوشنبه، سه تن از نیروهای امنیت داخلی "آسایش" در بمباران پهپاد ترکیه در شهرک ابوراسین در شمال حسکه واقع در شمال شرق سوریه زخمی شدند.

القفطان بمباران مستمر مناطق شمال شرق سوریه و تخریب زیرساخت ها و کشتار مردم بیگناه توسط ترکیه را محکوم کرد.

پهپادهای ترکیه، توپخانه و گروه های مخالف سوری همچنان روستاها و مناطقی که در خطوط تماس با نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) در حومه حسکه و رقه هستند را هدف قرار می دهند.

القفطان در گفت‌وگو با رسانه‌های شمال سوریه، افزود: دولت ترکیه از "تروریسم" حمایت می کند و روزانه از وجود تروریست‌ها در مناطق شمال سوریه بهره می‌برد.

القفطان خاطرنشان کرد: نیروهای سیاسی در شمال شرق سوریه و اداره خودمختار به دنبال صلح و گفتگو با همه طرف‌ها هستند، اما رفتار ترکیه و جناح‌های مخالف، این تلاش‌ها را تضعیف می‌کنند.

القفطان تصریح کرد: دولت سوریه و مخالفان نیز باید بدانند که هیچ راه حل نظامی در سوریه، حتی از طریق استفاده از زور توسط طرف های بین المللی وجود ندارد.

کد خبر 30194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha