امدادرسانی به 229 حادثه دیده توسط هلال احمر کردستان در نوروز

سرویس کردستان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در طرح امداد و نجات نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری، نجاتگران جمعیت هلال احمر استان به ۲۲۹ حادثه دیده امداد رسانی کردند.

به گزارش کرد پرس، پیام جلالی گفت: در ایام نوروز امدادگران جمعیت هلال احمر استان به ۳۵ مورد حادثه امدادرسانی کردند که این حوادث شامل ۲۸ مورد جاده‌ای، ۴ مورد خدمات حضوری، ۲ مورد برف و کولاک و یک مورد کوهستان بود.

وی با اشاره به اینکه از مجموع کل حادثه دیدگان ۱۲۶ نفر مربوط به حوادث جاده‌ای بودند، افزود: توسط امدادگران این جمعیت ۱۳ مورد رهاس4ازی، انتقال ۱۰ نفر از مصدومان به مراکز درمانی و اسکان ۲۷ نفر نیز در این ایام صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار کرد: در این مدت ۱۱۹ نیروی عملیاتی در قالب ۳۹ تیم به همراه ۲۴ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و امدادرسانی به حادثه دیدگان را برعهده داشتند.

جلالی ادامه داد: ۳۱ پایگاه ثابت، موقت و سیار امدادی جمعیت هلال احمر کردستان در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۱ دایر شد که این ۳۱ پایگاه شامل ۱۳ پایگاه ثابت جاده‌ای، امداد هوایی، کوهستان و واکنش سریع، ۱۰ پایگاه پشتیبان و هشت پایگاه موقت و سیار بود.

وی یادآور شد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر کردستان به صورت شبانه روزی هر لحظه آماده ارائه خدمت به مردم هستند و در جهت سلامتی و کمک رسانی به هموطنان گام بر می‌دارند.

کد خبر 30185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha