افزایش 24 درصدی مصرف بنزین در کردستان

سرویس کردستان - سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از یکم تا سیزدهم فروردین ماه جاری 23 میلیون و 150 هزار لیتر ‏بنزین در استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 24 درصد افزایش داشته است.

به گزارش کرد پرس، محسن معانی گفت: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته با مالکین مجاری عرضه و تلاش رانندگان ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی در تعطیلات نوروزی امسال تمامی 86 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و 54 باب جایگاه CNG در استان به هموطنان خدمات ارائه کردند.

وی اظهار کرد: از یکم تا 13 فروردین ماه سال جاری 23 میلیون و 150 هزار لیتر بنزین در استان کردستان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 24 درصد افزایش داشته است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان افزود: همچنین واحدهای عملیاتی و بازرسی پخش منطقه کردستان «کنترل و نظارت، خدمات مهندسی، روابط عمومی و ...» به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ارائه خدمات مطلوب و مناسب به همشهریان و مسافرین نوروزی در ایام تعطیلات نوروز با کنترل نامحسوس از همه جایگاه‌های سطح استان زمینه تامین و توزیع مطلوب مصرف سوخت را فراهم آوردند.

معانی ادامه داد: هیچ کمبودی از لحاظ تامین سوخت در استان وجود نداشته و با توجه به حجم بالای تردد مسافر، توصیه‌های لازم به جایگاه‌داران انجام شده که در کنار عرضه سوخت، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی جایگاه‌ها نیز در خدمت مسافران باشد.

کد خبر 30119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha