کشته شدن یک عضو داعش و دستگیری چهار فرد دیگر در شرق دیرالزور

سرویس سوریه- در عملیات مشترک نیروهای ائتلاف بین‌المللی و سوریه دموکراتیک یک عضو داعش در شرق دیرالزور کشته و چهار نفر دیگر دستگیر شدند.

به گزارش کُردپرس، شب گذشته یکی از اعضای داعش در دو عملیات جداگانه توسط نیروهای سوریه دموکراتیک و نیروهای ائتلاف بین‌المللی در شهر دیرالزور در شرق سوریه کشته شد و چهار نفر دیگر دستگیر شدند.

منابع میدانی از شهر تبان در ۵۰ کیلومتری شرق دیرالزور، گفتند: بالگردهای ائتلاف بین المللی در نزدیکی خانه عبدالسالم العبو، یکی از اعضای داعش در نزدیکی جاده اصلی مرکز شهر فرود آمدند و العبو هنگام تلاش برای فرار کشته شد و فرد دیگری وابسته به این سازمان و نزدیک به العبو نیز دستگیر شد.

همان منبع گفت: نیروهای ارتش سوریه به محله اللطوه در نزدیکی کرانه رود فرات در مرکز شهر یورش بردند تا افراد تحت تعقیب به اتهام عضویت در داعش را دستگیر کنند.

این منبع تاکید کرد: این حملات منجر به دستگیری سه فرد تحت تعقیب از جمله یک فرد آواره از شهر مداهمات که تحت کنترل نیروهای دولتی در شرق دیرالزور است، شد.

اخیرا حومه شرقی دیرالزور شاهد افزایش موارد ترور اعضای "SDF"، کارمندان اداره خودمختار، مقامات قبایل و ساکنان دیگر شده است که در نتیجه "SDF" و نیروهای ائتلاف عملیات امنیتی خود را در منطقه تشدید کردند.

دو روز پیش گروهی ناشناس سه تن از نیروهای دموکراتیک سوریه را ربوده و به مکان نامعلومی در شهر السوسه در حومه شرقی دیرالزور بردند و روز گذشته، این سازمان از طریق رسانه های نزدیک به خود اعلام کرد که سه عضو SDF را‌ پس از بازجویی کشته است.

کد خبر 29841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha