مدیریت پشت میزنشینی باید پایان یابد /صدای مردم باید شنیده شود

سرویس کردستان- فرماندار قروه خواستار پایان دادن به مدیریت پشت میزنشینی شد و گفت که بهترین اقدام برای رفع مشکلات مردم شنیدن صدای آنان و بررسی میدانی مسایل مختلف است.

«خلیل فعله گری» در گفت و گو با خبرنگار کردپرس از اقدامات مرتبط انجام شده برای تعطیلات نوروز و برنامه های لازم برای پیگیری مسایل شهرستان خبر داد.

به گفته او در این تعطیلات نوروزی مسایل مرتبط به روند تسهیل سفرهای نوروزی در قالب امداد رسانی و خدمات رسانی به مسافران پیگیری و هر آنچه لازم بود انجام شد.

«فعله گری» به قعطی مکرر آب به عنوان مهمترین مشکلی که در اواخر اسفند و روزهای نخست عید نوروز برای بعضی از مناطق شهری اتفاق افتاد، اشاره کرد و گفت: در این مدت بعضی از شهرک ها و نقاط شهر با افت فشار آب و قطعی آب مواجه شدند که پیگیری بررسی این مشکل انجام و با دستور استاندار از مدیرعامل آبفا کردستان جهت حضور در شهرستان و رفع این مسئله اقدامات لازم صورت گرفت.

او از بازدید میدانی با حضور مدیرعامل آبفا کردستان خبر داد و تصریح کرد: در راستای رفع مشکل کمبود آب یک حلقه چاه به مدار اضافه و مشکل قطعی آب حل شد و همچنین قرار است چند حلقه چاه دیگر حفر و به مدار اضافه تا حداقل آب مکفی در شهرستان تأمین شود.

«فعله گری» از شنیدن مشکلات مردم گفت و افزود: در این بازدید مشکلات مردم شنیده شد و تلاش می شود که این مشکلات به حداقل ممکن برسد و در این میان همراهی خود مردم هم بسیار مهم است.

او با اشاره به بازدید سرزده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در تعطیلات نوروز از شهرستان قروه، بیان کرد: ابتدا بیمارستان شهید بهشتی مورد بازدید قرار گرفت که وقتی با مردم و پزشکان صحبت شد از وجود یکسری مشکلات زیرساختی سخن گفتند و اینکه قروه نیازمند یک بیمارستان جدید است.

مطابق اظهارات «فعله گری» یکی از اعتراضات پزشکان اورژانس در الکترونیکی شدن نسخه ها بود که به دلیل فراهم نبودن شرایط خدمات الکترونیکی هم از جانب بیماران و هم دیگر موارد باعث تأخیر در ویزیت بیماران می شود.

او همچنین گفت که علاوه بر این به دلیل حجم بالای اعتراضات به بیمارستان، به صورت سرزده بازدید کرده و مشکلاتی که بود باید مورد بررسی قرار گیرد اما تأکید شد که این مشکلات نباید مانع خدمت رسانی به مردم شود.

«فعله گری» دیگر مورد مربوط به بازدید سرزده معاون سیاسی استاندار را در دیدار با پاکبانان دانست و یادآورد شد که این بازدید در ساعاتی از نیمه شب صورت گرفت و پاکبانانی که در آن وقت شب سرکار بودند از مشکلات و پرداخت نشدن یکسری از مطالبات خود گفتند و تصمیم بر پیگیری این موارد گرفته شد.

فرماندار قروه سپس به مشکل نبود پول در عابربانک ها پرداخت و عنوان کرد: برای رفع این مشکل همان ابتدا با مدیر هماهنگی بانک های استان تماس گرفته و مشکلات اعلام و حتی به صورت میدانی به بازدید از سطح شهر و دیگر شهرهای شهرستان رفته و مشکلات عابربانک ها بررسی و دستور رسیدگی داده شد.

«خلیل فعله گری» به نظارت بر بازار و تهیه میوه های شب عید هم پرداخت و افزود: برای تأمین میوه شب عید 40 تن پرتقال و 20 تن سیب توزیع شد و همچنین در تعاون روستایی بازار روستایی برای خدمت به مردم دایر و مورد استفاده قرار گرفت.

او از رصد توزیع کالاهای اساسی گفت و به تأمین این کالاها و توزیع به موقع برای مردم اشاره کرد.

«فعله گری» دیگر برنامه ای که در تعطیلات نوروز انجام شده بود را مرتبط به نشست نماینده مردم در مجلس با حضور مدیرکل جهاد کشاورزی و رئیس صمت کردستان دانست و بیان کرد که در این نشست مشکلات حوزه کشاورزی و صنعت و معدن بررسی و مطالبات مطرح شد.

براساس سخنان او یکسری طرح ها و پروژه ها همانن احداث گلخانه و احیای واحدهای راکد در بخش های مختلف هست که باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه نیازمند حفظ سرمایه گذاری به کمک سیستم بانکی و خود متقاضیان و دیگر ادارات مرتبط هستیم.

«فعله گری» در ادامه گفت که مشکلات در شهرستان زیاد است و بعضی موردی و مقطعی بوده و رفع می شوند و بعضی اما کشوری اند و باید بررسی و پیگیری شوند.

او هدف اصلی برای مدیریت خود را در حضور یافتن میان مردم و شنیدن صدای مردم دانست و تصریح کرد: تصمیم بر این است میان مردم حضور یابیم و مسایل شنیده شود در واقع اگر به موقع مشکلات کوچک پیگیری نشود بزرگ خواهند شد و آن وقت رفع آن ها سخت می شود.

به گفته «فعله گری» مدیریت پشت میزنشینی باید خاتمه یابد و برای مسایل مدیریتی بهترین اقدام شنیدن صدای مردم و بررسی مشکلات مردم است./

کد خبر 29835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha