خانه مسافر غیرمجاز در سنندج جمع آوری شد

سرویس کردستان - سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج از شناسایی و جمع آوری یک باب خانه مسافر غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، پیام مجیدی از جمع آوری دومین خانه مسافر غیرمجاز طی یک ماه گذشته در سنندج خبر داد و گفت: پیرو گزارش‌های واصله مبنی بر فعالیت یک‌ باب خانه مسافر غیرمجاز در یکی از محله‌های این شهرستان، رصد و پایش این موضوع در دستور کار این اداره قرار گرفت.

وی اظهار کرد: پس از شناسایی محل و اطمینان از صحت گزارش واصله و هماهنگی با اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی شهرستان، این خانه مسافر متخلف جمع‌آوری شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج با اشاره به تشدید نظارت ها بر فعالیت خانه های مسافر غیرمجاز در ایام نوروز، افزود: بازیدها در قالب گشت‌های مشترک شبانه روزی با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج و اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان، به صورت مستمر انجام می‌شود.

مجیدی ادامه داد: نظارت، بازرسی‌ و جمع آوری واحد‌های متخلف همچنان ادامه دارد و در صورت هرگونه گزارش از شهروندان در زمینه پذیرش مهمان در خانه مسافرهای غیرمجاز در سطح شهر، این اداره با همکاری و هماهنگی پلیس اماکن و‌ مقامات قضایی سریعا وارد عمل شده و برخورد شدید و قاطع انجام می دهد.

وی فعالیت اینگونه واحدها را تهدیدی برای سلامت جان مسافران دانست و یادآور شد: باید با همکاری نهادهای مربوطه زمینه مساعد و مطلوبی را برای حضور مسافران و گردشگران در مراکز اقامتی دارای مجوز شهرستان فراهم آوریم.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج بیان کرد: از همشهریان درخواست داریم در صورت حضور مهمان یا مسافری در شهرستان ضمن هدایت و راهنمایی آنان به مراکز اقامتی رسمی از قبیل هتل‌ها و مهمانپذیر‌ها، هر گونه تخلف را در صورت مشاهده به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج اطلاع دهند.

کد خبر 29290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha