پیام قیس خزعلی به مناسبت سالگرد بمباران شیمیایی حلبچه: این جنایت را فراموش نمی کنیم

سرویس عراق و اقلیم کردستان - قیس خزعلی رهبر جنبش عصائب اهل حق با انتشار توییتی به مناسبت سالگرد بمباران شیمیایی حلبچه ضمن تأکید بر عدم فراموشی این جنایت، اظهار امیدواری کرد در عراق حاکمیتی قانونمند و به دور از نزاع ها و تنش های دیکتاتورمآبانه به وجود بیاید.

به گزارش کرد پرس به نقل از المعلومه، "قیس خزعلی" در این باره نوشت: با کمال اندوه، حزن و خشم سی و چهارمین سالگرد بمباران شیمیایی حلبچه توسط رژیم دیکتاتوری صدام حسین را که منجر به شهادت هزاران نفر اعم از پیر، جوان، زن و کودک عراقی دردمند شد گرامی می داریم و این اقدام را نقض آشکار ارزش های انسانی، میهنی و دینی می دانیم که در چارچوب جنایات رژیم صدام علیه شهروندان عراق، صورت گرفت.

قیس الخزعلی در ادامه ضمن تسلیت به خانواده ها و بازماندگان این جنایت از همگان خواست این رویداد دردناک را همواره به خاطر بسپارند.

رهبر جنبش عصائب اهل حق همچنین تأکید کرد: امیدواریم در عراق حاکمیت قانونمند و به دور از تنش های دیکتاتورمآبانه به وجود بیاید تا طمع ورزی ها و جنایات دیکتاتورها، آرزوهای ملت های آزاد را در زمینه دستیابی به زندگی ایمن و شرافتمندانه بر باد ندهد. به همین دلیل از نیروهای سیاسی میهن پرست می خواهیم برای تحقق امنیت و صلح برای ملت و کشورمان عراق همکاری کنند.

کد خبر 29286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha