رهاسازی ۹۵ دستگاه خودرو گرفتار شده در کولاک آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: تیم های عملیاتی پایگاه های امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر در محورهای مختلف استان به ۹۵ خودرو امداد رسانی کردند.

امیر جعفرزاده در این باره به کردپرس افزود: توجه به بارش برف وکولاک در محورهای استان و طی تماس های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (۱۱۲) جمعیت هلال احمر استان، بعد از دریافت خبر گرفتاری خودروها در کولاک، از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات eoc هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: تیم های عملیاتی پایگاه های امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر در محورهای مزبور پس از طی مسیر در این عملیات به ۹۵ خودرو با ۲۹۰نفر سرنشین امداد رسانی کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در این عملیات امداد رسانی و رهاسازی که تا امروز صبح ساعت ۹:۲۲ به طول انجامید.

جعفرزاده بیان کرد: همچنین تیم امداد ونجات پایگاه گله کاوی شهرستان مهاباد به ۵ نفر از سرنشینان خودروی گرفتار شده در برف و کولاک که توانایی ادامه مسیر را نداشتند در محل پایگاه كله كاوي اسکان دادند.

مدیرعامل جمعيت هلال احمر آذربایجان غربی همچنین از امدادرسانی تیم امداد و نجات جاده ای آغ بلاغ اشنویه به يك مادر باردار در برف و کولاک شهرستان اشنویه خبر داد و گفت: اکیپ عملیاتی امداد و نجات جاده ای آغ بلاغ اشنویه با همکاری يك نفر ماما از مركز بهداشت مادر باردار را جهت‌ ارائه خدمات درمانی به بیمارستان نبی اکرم ( ص) شهرستان اشنویه منتقل کردند.

کد خبر 28959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha