دستگیری شکارچی متخلف با رصد فضای مجازی در دهگلان

سرویس کردستان - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دهگلان گفت: متخلفی که شکار و صید غیر مجاز آبزیان انجام داده و اقدام به انتشار تصاویر آن در فضای مجازی کرده بود، با همکاری یگان حفاظت محیط زیست، پلیس فتا و دستگاه قضایی دستگیر شد.

به گزارش کرد پرس، ئاکو محمدی گفت: این شکارچی خاطی که اقدام به شکار یک قطعه اردک از پرندگان کنار آبزی و صید 50 قطعه ماهی کرده و عکس هایی از اقدام مجرمانه خود را در فضای مجازی منتشر کرده بود با هوشیاری مأموران یگان حفاظت محیط زیست دهگلان در اسرع وقت شناسایی و به پلیس فتا معرفی شد.

وی اظهار کرد: مطابق مواد قانونی شکار و صید، ارتکاب به عمل فوق جرم بوده و از سوی مرجع قضایی قابل پیگیری است، بنابراین پرونده این متخلف برای رسیدگی قضایی به دادگاه ارجاع شد و جریمه ضرر و زیان محیط زیست از این متخلف اخذ شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دهگلان افزود: خوشبختانه با تعامل و همکاری نزدیکی که با نیروی انتظامی و پلیس فتا برقرار شده است، هرگونه حیوان آزاری یا شکار جانوران وحشی که تصاویر آنها در فضای مجازی منتشر شود را رصد کرده و متخلفان سریعاً دستگیر و به مقامات قضائی تحویل خواهند شد و هیچ‌گونه اغماضی در برخورد با شکارچیان متخلف وجود نخواهد داشت.

کد خبر 28667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha