ریبر احمد، نامزد حزب دمکرات برای ریاست جمهوری، سوپاپ اطمینان عراق است

سرویس عراق و اقلیم کردستان - سیروان عبدالله سیرینی دبیر هیئت رئیسه مجلس عراق اظهار داشت ریبر احمد نامزد حزب دمکرات کردستان برای پست ریاست جمهوری، سوپاپ اطمینان واقعی برای مردم عراق است.

به گزارش کرد پرس به نقل از ناس نیوز، سیروان سیرینی در مقاله ای در روزنامه "التآخی" نوشت: نامزد کردن ربیر احمد برای ریاست جمهوری عراق با پذیرش، استقبال و تأیید جریانات سیاسی مختلف عراق مواجه شده است که دلیل آن شخصیت مبارز و سابقه طولانی وی در مبارزه با دیکتاتوری و استبداد و مشارکت گسترده وی در عملیات نیروهای پیشمرگ است. همچنین وی در هر منصبی که مسئولیت داشته است امیدوار کننده بوده است. شخصیت آرامی دارد و قبل از هرگونه اظهار نظر اتخاذ تصمیمی درنگ و تأمل می کند. همچنین حداکثر عدالت را در تعامل با شهروندان و مسائل و مشکلات آنها در همه مناصبی که مسئولیت داشته است درنظر می گیرد.

سیروان سیرینی همچنین نوشت: ریبر احمد، از بیشترین شانس برای پست ریاست جمهوری عراق برخوردار است و شایسته ترین نامزد برای این پست است که دلیل آن، شرایط کنونی عراق، منطقه و جامعه جهانی است و این شرایط، ویژگی های خاصی را برای شخص رئیس جمهور می طلبد که این ویژگی ها در ریبر احمد وجود دارد. از جمله مهمترین ویژگی های مذکور، حالت کاریزماتیک عالی و مورد قبول بودن در میان مردم به همراه داشتن سطح بالایی از دیپلماسی سیاسی و دورنگری، توانایی اتخاذ تصمیمات در شرایط دشوار، داشتن آگاهی کافی و اطلاع از شرایط و تحولات سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی جهان است.

این مسئول کرد مجلس عراق خاطرنشان کرد: با توجه به اندیشه، برنامه ریزی و استراتژی آینده نگرانه و همچنین تسامح ریبر احمد، وی در صورت رسیدن به پست ریاست جمهوری، به سوپاپ اطمینانی برای عراق و شهروندان آن تبدیل خواهد شد.

کد خبر 28115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha