سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان معرفی شد

سرویس کردستان - در مراسمی با حضور مسئولان کردستان و شهاب جنابی مدیرکل حوزه وزارتی صمت، بختیار خلیقی به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان معرفی شد.

به گزارش کرد پرس، در حکمی از سوی سیدرضا فاطمی‌امین، ‌وزیر صنعت، معدن و تجارت، «بختیار خلیقی» معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، به عنوان سرپرست این سازمان منصوب شد.

استاندار کردستان در مراسم تودیع و معارفه سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با همه توان خود را خادم تولیدکنندگان و حامی سرمایه‌گذاران در استان می‌دانیم.

اسماعیل زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه حوزه صمت با توجه به ظرفیت‌هایش، می‌تواند اهداف دولت را در کردستان محقق کند، افزود: با همه توان خود را خادم تولیدکنندگان و حامی سرمایه‌گذاران دانسته و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی اظهار کرد: امیدواریم با پیگیری مسائل، مشکلات و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران، به تعهدات خود عمل و این حوزه را به اوج شکوفایی برسانیم.

استاندار کردستان ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با همراهی فعالان این عرصه به تعهداتی که در رابطه با ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و رشد شاخص‌های اقتصادی در استان کردستان دست پیدا کنیم.

زارعی کوشا از ادامه برگزاری جلسات هم‌اندیشی با فعالان عرصه صمت و سایر حوزه‌ها برای رسیدن به اهداف مشترک خبر داد و یادآور شد: امیدواریم با هم‌افزایی و تعمل یکدیگر بتوانیم سیاست‌های دولت را در کردستان اجرایی کنیم.

کد خبر 27791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha