سه گزینه برای کنترل امنیت کرکوک از جمله مداخله وزیر کشور عراق وجود دارد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- ارشد صالحی، نماینده ترکمانی استان کرکوک در مجلس عراق، سه گزینه را برای کنترل امنیت کرکوک از جمله مداخله وزیر کشور عراق،پیشنهاد کرد.

به گزارش کردپرس، ارشد صالحی، نماینده ترکمانی استان کرکوک در مجلس عراق، در گفتگو با خبرگزاری «المعلومه» با اشاره به اینکه کرکوک اخیرا شاهد یک سری حملات جنایتکارانه بوده است، گفت: درتحقیقات انجام شده هویت برخی از عاملان این حملات، از جمله عاملان حمله به یک افسر پلیس کشف و آنها دستگیر شدند.

صالحی افزود: برای رویارویی با حملات مکرر در استان کرکوک، سه گزینه مهم پیشنهاد می شود که بارزترین آنها مداخله وزیر کشور در کنترل امنیت کرکوک، جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه تروریستی و جنایتکارانه و تلاش برای دستگیری افراد تحت تعقیب دستگاه قضایی عراق است.

وی با بیان اینکه کرکوک استانی مهم  برای امنیت عراق است و هرگونه حملەای بر امنیت این کشور تاثیر منفی خواهد گذاشت، تاکید کرد: مبارزه با تروریسم و ​​جنایت، یک ضرورت راهبردی برای دفع خطرات و تهدیدهایی است که امنیت شهروندان را تحت تأثیر قرار می دهد.

گفتنی است که کرکوک  به رغم تلاشهای نیروهای امنیتی  برای مقابله با تهدیدات امنیتی، اخیراً شاهد یک سری حملات با انگیزه های تروریستی و جنایتکارانه، بوده است

کد خبر 2771909

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha