۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶
دما هوای کردستان به ۴۰ درجه رسید

مدیرکل هواشناسی استان کردستان با اشاره به اینکه دمای هوا در برخی نقاط استان به ۴۰.۵ درجه رسیده است، گفت: از فردا تا روز سه شنبه گرما ۳ درجه دیگر افزایش می یابد.

به گزارش کرد پرس، رحیم صدیقی با اشاره به آخرین وضعیت هواشناسی، گفت: برای امروز و فردا به علت انتقال رطوبت به استان، شاهد افزایش جوی ناپایداری های جوی به شکل افزایش پوشش ابر، گاهش وزش باد، رگبارهای پراکنده باران به همراه رعد و برق و بارش تگرگ خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه وقوع بارش در این مدت در بخش های شمالی، مرکزی و شرقی استان بیشتر است، افزود: با توجه به ماهیت رگباری بارش های بهاری، احتمال آبگرفتگی نقطه ای نیز وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان اظهار کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه جو استان نسبتاً پایدار و مجددا از روز چهارشنبه ناپایداری جوی افزایش خواهد یافت.

صدیقی درباره گرمای حاکم و وضعیت دما در روزهای آینده نیز بیان کرد: از فردا یکشنبه تا روز سه شنبه دما در طول روز در سطح استان روند صعودی داشته و ۲ تا ۳ درجه دیگر افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: در طول ۲۴ ساعت گذشته سراب شهرک با ۶ درجه خنک ترین و سلین اورامان با ۴۰.۵ گرم ترین نقطه استان و سپس سروآباد ۳۷.۲ درجه، سنندج ۳۵.۱ درجه و کامیاران ۳۴.۹ درجه بوده است. امروز هم دمای سنندج ببین ۱۸ تا ۳۵ درجه متناوب است.

کد خبر 2771729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha