هفت ماه از مفقود شدن آرایشگر دهوکی در کنسولگری آمریکا می‌گذرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- یک خانواده ساکن منطقه دومیز در دهوک، حدود هفت ماه است چشم انتظار بازگشت پسرشان هستند که به عنوان آرایشگر در کنسولگری آمریکا در اربیل مشغول به کار بوده است. پسر این خانواده آخرین بار پس آنکه کارش در کنسولگری تمام شد، از آنجا خارج شده و دیگر به خانه بازنگشته است.

به گزارش کردپرس به نقل از روداو، بر اساس تحقیقات و بررسی ها، نچیروان آخرین بار از کرکوک تماس گرفته است، به همین دلیل خانواده وی هم در اربیل و هم در کرکوک شکایت ثبت کرده‌اند اما هنوز هیچ خبری از سرنوشت پسرشان در دست نیست.

خالد محمد علی، پدر نچیروان می‌گوید: «به کنسولگری رفتیم و سوال کردیم، گفتند او بعد از اتمام کارش از کنسولگری خارج شده است. خواستیم دوربین ها را به ما نشان دهند اما گفتند باید بروید دادگاه. ما به دادگاه رفتیم اما اجازه ندادند فیلم دوربین ها را ببینیم، به امنیت عمومی و شرکت مخابراتی "کورک" نامه فرستادیم اما هفت ماه است که هیچ خبری نشده است».

نچیروان 34 سال سن دارد، ازدواج کرده و صاحب دو فرزند است، عاسمه احمد، مادر نچیروان می‌گوید: «پسر من هیچ مشکلی ندارد، همه ذات او را می‌شناسند، عموها و پسرعموهایش می‌دانند که پسر من فقط کار خودش را انجام می‌دهد و به خانه بر میگردد».

ماجرای ناپدید شدن نچیروان باعث سردرگمی خانواده او شده و آنها درانتظار خبری درمورد سرنوشت فرزندشان هستند.

کد خبر 2771608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha