اولین لیست کارمندان اقلیم کردستان برای ملی کردن حقوق به بانک TBI عراق ارسال شد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- وزارت دارایی و اقتصاد دولت اقلیم کردستان اولین لیست کارمندان که شامل اسامی 368 کارمند است را به منظور توطین (ملی کردن حقوق) به بانک تجاری عراق (TBI)، ارسال کرد. این بانک اخیراً اعلام کرده است که از حکم دادگاه فدرال مبنی بر توطین حقوق کارمندان اقلیم کردستان پیروی خواهد کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از سایت خبری خندان، آوات شیخ جناب، وزیر دارایی و اقتصاد دولت اقلیم کردستان طی نامه‌ای به بانک تجارت عراق (TBI)، لیست اسامی 368 کارمند را به منظور آغاز اجرای حکم توطین حقوق آنها به بانک ارسال کرده است.

وی اشاره کرد: «به دلیل پافشاری ما برای تبادل اطلاعات بین تیم "حساب من" و بانک تجارت عراق، به صورت اینترنتی یک پوشه امن را با آنها به اشتراک خواهیم گذاشت که اولاً شامل تمام اطلاعات لازم در مورد شرکت کنندگان (KYC) است؛ ثانیاً، شامل تمام اسناد لازم برای افتتاح حساب بانکی مطابق با الزامات بانک مرکزی عراق نیز می‌باشد».

بانک تجات عراق (TBI) در 8 ام ماه جاری، در بیانیه اعلام کرد که به منظور اجرای حکم دادگاه فدرال و به دستور محمد شیاع سودانی، نخست وزیر عراق، بانک نامبرده در فرایند توطین حقوق کارمندان اقلیم کردستان مشارکت خواهد کرد.

بانک (TBI) همچنین اعلام داشت که برای ارائه خدمات جهت توطین حقوق و ایجاد کارت بانکی برای کارمندان اقلیم کردستان آمادگی کامل دارند و درحال حاضر منتظر ارسال لیست اسامی کارمندانی هستند که قرار است حقوق آنها به این بانک واریز شود.

شایان ذکر است است که همزمان با بانک تجارت، وزارت دارایی و اقتصاد دولت اقلیم کردستان نیز اعلام کرد که خوشبختانه بانک تجارت عراق (TBI) در پروژه "حساب من" شرکت خواهد کرد درحالی که بانک مذکور در بیانیه خود اعلام کرده بود که "بر اساس حکم دادگاه فدرال، در فرایند توطین حقوق کارمندان شرکت خواهیم کرد".

کد خبر 2770633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha