کاهش چشمگیر مصرف سوخت در کردستان با نظارت و پایش مستمر

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از فعالیت ۹۱ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و ۵۲ جایگاه سی ان جی در سطح استان خبر داد و گفت: با بازدیدهای منظم و پایش مستمر، مصرف سوخت در بخش های مختلف استان به طور چشمگیری کاهش یافته است.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش نوکانی گفت: در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت، تأمین و توزیع مطلوب سوخت به شهروندان و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی، جایگاه های عرضه سوخت و مصرف کنندگان عمده منطقه از لحاظ کیفیت فرآورده عرضه شده و میزان سوخت تخصیصی موردنیاز جهت انجام فعالیت خود، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر شش هزار و ۶۰۰ مورد بازدید توسط کارشناسان سرویس های صنعتی و نواحی از جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی و مصرف کنندگان عمده استان صورت گرفته است.

وی افزود: منطقه با دارا بودن ۹ ناحیه، وجود زیرساخت های کشاورزی و دامپروری، صنایع، کارخانجات و نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج در سطح استان، رسالت خود را در تأمین و توزیع سوخت موردنیاز مصرف کنندگان عمده به خوبی انجام داده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان اظهار کرد: ۹۱ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و ۵۲ جایگاه سی ان جی در سطح استان فعال هستند.

نوکانی ادامه داد: فرآورده عرضه شده در مجاری عرضه و ارسال شده به مصرف کنندگان، در هنگام خروج از تأسیسات انبار نفت و همچنین در حین ارائه به شهروندان در مجاری عرضه سوخت بر اساس استانداردهای تعریف شده مورد کنترل و پایش قرار می گیرد.

وی یادآور شد: در راستای تأمین مطلوب سوخت موردنیاز مصرف کنندگان عمده، واحد مهندسی فرآورده های نفتی با بازدیدهای منظم و برآورد سوخت تحویلی، باعث کاهش چشمگیر مصرف سوخت این واحدها شده که در سال گذشته میزان سوخت درخواستی سازمان های متولی و بررسی کارشناسان این شرکت، باعث کاهش بیش از ۱۵ میلیون لیتر سوخت تحویلی به این واحدها شده است.

کد خبر 2770502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha