دستگیری ۲۵ نفر به دلیل تخلفات انتخاباتی در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از دستگیری ۲۵ نفر در رابطه با تخلفات انتخاباتی توسط نیروی انتظامی خبر داد و گفت: نیروی انتظامی تعدادی از افرادی را که در حاشیه شعب رای گیری قصد تبلیغات و یا اثرگذاری بر رای دهندگان را داشته‌اند را دستگیر کرده‌است که این افراد پس از بررسی مستندات به مراجع قضایی معرفی می شوند.

به گزارش خبرنگار کردپرس؛ علی شعبانی عصر جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: تا ساعت ۱۷ تعداد ۱۱۰ هزار نفر به حوزه های رای گیری مراجعه کرده اند که ۵۲ درصد از این تعداد، مرد و ۴۸ درصد زن هستند.

وی افزود: این دوره از انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شده که تاکنون بسیار خوب بوده و هیچ مشکلی در فرایند احراز هویت صندوق های آنلاین و صندوق‌های آفلاین وجود نداشته و پشتیبانی کامل برقرار بود.

رئیس ستاد انتخابات عنوان کرد: تعداد صندوق‌های شعب بر اساس تعداد مراجعه کنندگان تعیین شده و بر این اساس از ۲ تا ۶ صندوق برای هر شعبه در نظر گرفته شده است.  

وی روند برگزاری انتخابات را رضایت بخش توصیف کرد و گفت: بر اساس بازرسی هایی که از صبح تاکنون انجام شده در داخل شعب هیچ موردی از تخلف گزارش نشده است. 

شعبانی به عدم کاهش صندوق های رای در دور دوم اشاره کرد و گفت: اینکار به منظور فراهم شدن فرصت بهتر برای اخذ رای از مردم انجام شده و تمامی ۶۴۵ شعبه دور اول، در دور دوم هم دایر بودند.

کد خبر 2770366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha