هرگونه تلاشی برای انتقال بقایای عناصر گروه داعش از اردوگاه الهول به خاک عراق، تهدیدی جدی برای امنیت عراق است

سرویس عراق و اقلیم کردستان- شریف سلیمان، نماینده ایزدی حزب دمکرات کردستان در مجلس عراق، با هشدار درخصوص هرگونه تلاشی برای جذب بقایای عناصر گروه داعش از اردوگاه الهول درشمال سوریه به خاک عراق، گفت : اینگونه  تلاش ها تهدیدی جدی برای امنیت عراق به شمار می رود.

به گزارش کردپرس، شریف سلیمان، نماینده حزب دمکرات کردستان در مجلس عراق، در گفتگو با شبکه تلویزیونی «العهد» عراق، با بیان اینکه ساکنان اردوگاه الهول از بقایای خانوادەهای عناصر گروه تروریستی داعش هستند و آواره نیستند، افزود: آنها دارای افکار تروریستی افراطگرایانه هستند و تهدیدی برای جامعه عراق خواهند بود.

این نماینده ایزدی، با اشاره به اینکه سخن گفتن از انتقال خانواده های عناصر داعش از اردوگاه الهول به عراق، باتوجه به عدم بازگشت همه آوارگان عراقی به مناطق مسکونی خود، سخنی غیرمنطقی است،به تعویق انداختن این موضوع  به پس از بازگشت همه آوارگان به خانه هایشان را خواستار شد.

وی بر لزوم ایجاد نهادهایی در عراق که قادر به بازپروری فکری و ذهنی بقایای خانواده‌های تروریست های داعش و عدم تعامل خودسرانه با پرونده اردوگاه الهول به دلیل خطری که برای جامعه عراق بوجود می آورد، تاکید کرد.

کد خبر 2769595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha