انتخابات پارلمان کردستان با توجه به تحریم آن از سوی حزب دمکرات، موفقیت آمیز نخواهد بود

سرویس عراق و اقلیم کردستان- شریف سلیمان، نماینده ایزدی حزب دمکرات کردستان در مجلس عراق، گفت: انتخابات پارلمان کردستان با توجه به تحریم آن ازسوی حزب دمکرات، موفقیت آمیز نخواهد بود.

به گزارش کردپرس، شریف سلیمان، نماینده حزب دمکرات کردستان درمجلس عراق در گفتگو با شبکه تلویزیونی«الرابعه»عراق، گفت: سفر هیئت بلندپایه کردستانی به بغداد، سفربسیار مهمی است، زیرا در مرحله مهمی انجام می شود و در آن در خصوص پرونده های مهمی از جمله انتخابات پارلمان کردستان گفتگو می شود.

وی افزود: حزب دمکرات کردستان یکی از ارکان اصلی روند سیاسی در اقلیم کردستان و همچنین بغداد است،از این رو عدم مشارکت این حزب درانتخابات پارلمان کردستان به معنای عدم موفقیت این انتخابات خواهد بود.

شریف سلیمان با بیان اینکه این هیئت کردستانی در دیدار خود از بغداد همچنین در خصوص حقوق کارکنان اقلیم کردستان، پیش نویس قانون نفت و گاز، احکام دادگاه فدرال و بسیاری از مسائل  دیگر، به رایزنی خواهدپرداخت،تاکید کرد:روابط  اقلیم کردستان با دولت مرکزی عراق با موانعی روبرو است، لذاحزب دمکرات کردستان به عنوان شریک در روند سیاسی عراق، به اهمیت پایبندی به سند سیاسی امضاء شده در ائتلاف اداره دولت و قانون اساسی عراق پایبند خواهد بود.

کد خبر 2769229

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha