تردد وسایل نقلیه سبک در اسفند ۱۴۰۲ در کردستان ۹ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: با توجه به سفرهای نوروزی در اسفند ماه تردد وسایل نقلیه سبک در نسبت به ماه قبل از آن ۹ درصد افزایش نشان می دهد.

به گزارش کرد پرس، فرزاد حسنی گفت: براساس آخرین تحلیل اطلاعات مرکز مدیریت راه‌های استان، تردد بین استانی کل وسایل نقلیه در اسفند ماه سال ۱۴۰۲، ۲ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۲۳۷ ثبت شده که نسبت به اسفند سال قبل از آن، ۵ درصد کاهش و در مقایسه با ماه گذشته (بهمن ماه) ۸ درصد افزایش نشان می دهد.

وی از افزایش ۹ درصدی آمار تردد وسایل نقلیه سبک در اسفند ماه با توجه به سفرهای نوروزی خبر داد و افزود: با استفاده از اطلاعات به دست آمده از سامانه‌های پلاک خوان منصوبه در محورهای مواصلاتی استان، بیشترین سهم تردد پلاک‌ها مربوط به استان‌های تهران، آذربایجان غربی، همدان و کرمانشاه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اظهار کرد: در مدت یاد شده بیشترین تردد پلاک‌های استان کردستان به ترتیب در استان‌های همدان، کرمانشاه، مرکزی، تهران و خوزستان گزارش شد. 

حسنی ادامه داد: در بخش تردد بین استانی در اسفند ماه بیشترین افزایش تردد در مقایسه با ماه قبل مربوط به محور دیواندره_ تکاب با ۴۵ درصد افزایش بوده است.

کد خبر 2769203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha