رفع موانع تولید،راهبرد تحقق شعار سال است

سرویس کردستان- فرماندار بانه گفت: گفتمان رفع موانع تولید در نگاه و اندیشه مدیران دستگاه اجرایی راهبردی مهم برای تحقق شعار سال با رویکرد جهش تولید با مشارکت مردم است.

به گزارش کرد پرس، "احسان درویشی" در نخستین جلسه شورای اداری با اشاره به اهمیت فلسفه نام گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، مشارکت مردم در تولید و فرایند توسعه متوازن در این شهرستان را مهم عنوان کرد.

او به پتانسیل های اقتصاد تجاری و مرزی و طبیعت گردشگری بانه اشاره کرد و افزود:مدیریت مبتنی بر سیستم بروکراسی ضد توسعه است و بازنگری در این نوع نگرش غالب از رویکرد دولت در شهرستان بانه است.
فرماندار بانه از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در این شهرستان با هدف جهش تولید با مشارکت مردم دعوت کرد و افزود: سرمایه گذاری در بانه با توجه به ظرفیت مرز رسمی سیرانبند در همجواری با اقلیم کردستان عراق از مزیت های زود بازده سرمایه، سرمایه گذاران است.
درویشی تکریم ارباب رجوع را از اولویت های فرمانداری عنوان کرد؛ اما گفت: در اسفندماه سال گذشته بیش از ۳۰۰ ارباب رجوع، برای پیگیری مطالبات خود به فرمانداری مراجعه کرده اند؛ درحالی مشکل و مطالبه شمار زیادی از این اربابان رجوع در واحد های کارشناسی دستگاه های اجرایی قابل حل بود.
او با اشاره نگاه کلان مدیریت عالی استان در توسعه شهرستان ها،توضیح داد که تفویض اختیار مدیران کل دستگاه های اجرایی استان به مدیران شهرستانی باعث گره گشایی مشکلات و عدم ارجاع پرونده مطالبات اربابان رجوع به مرکز استان می شود.
درویشی به شهروندان بانه ای با اعتماد اطمینان داد که تمام راهکارهای علمی و کارشناسی را برای توسعه شهرستان و اتمام پروژه های نیمه تمام مطالعه،امکان سنجی خواهد شد.

کد خبر 2769056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha