اعزام نیروی امنیتی سلیمانیه به روستای گلخانه برای کنترل درگیری پیش آمده بین دو جبهۀ حزب سوسیال دمکرات کردستان

سرویس عراق و اقلیم کردستان- عبدالله حاجی محمود، معاون پیشین رئیس حزب سوسیال دمکرات کردستان به رسانه روداو گفت که نیروهای حزب سوسیال دمکرات کردستان به خانه وی در روستای گلخانه حمله کردند و پسرش در این حادثه زخمی شده است.

به گزارش کردپرس، عصر روز پنجشنبه، 2024/04/04، عبدالله حاجی محمود، معاون سابق رئیس حزب سوسیال دمکرات کردستان به روداو گفت که نیروهای حزب سوسیال به خانه وی در روستای گلخانه حمله کرده‌اند و اکنون 20:20 جنگ و درگیری همچنان برقرار است و پسرش نیز بر اثر اصابت گلوله به سرش زخمی شده است.

عبدالله حاجی محمود افزود: «خانه‌ام را مورد اصابت آرپیچی قرار داده‌اند و پسرم زخمی شده است».

مدیریت ناحیه خورمال در گفت و گو با روداو گفت: «بین نیروهای محمد حاجی محمود و عبدالله حاجی محمود درگیری روی داده و نیروهای امنیتی برای کنترل اوضاع در صحنه حضور دارند وپسر عبدالله حاجی محمود نیز زخمی شده است».

نیروهای عملیاتی امنیت سلیمانیه برای کنترل درگیری پیش آمده به سمت روستای گلخانه حرکت کرد.

یک منبع در بیمارستان سید صادق به روداو گفت: «یکی از کشته شده ها را به بیمارستان ما آورده اند و نامش دابان عثمان است و به ما گفته شده که این شخص از افراد محمد حاجی محمود است».

مقدم برزان عثمان، سخنگوی پلیس استان حلبچه گفت: «جنگ و درگیری در گلخانه همچنان ادامه دارد».

شایان ذکر است که صبح روز چهار شنبه 2024/4/3 در روستای گلخانه از توابع استان حلبچه، باری دیگر بین چند پیشمرگه حزب سوسیال دمکرات کردستان در دو جبهه محمد حاجی محمود و عبدالله حاجی محمود درگیری پیش آمد.

عبدالله حاجی محمود روز گذشته 2024/4/3 اعلام کرد: «به خانه پسرم حمله شده است»، همچنین یک منبع در حزب سوسیال دمکرات کردستان گفت: «افراد نزدیک به عبدالله حاجی محمود چند فرد مسلح را اجیر کرده و به داخل خانه تیراندازی کرده‌اند».

عبدالله حاجی محمود معاون سابق رئیس حزب سوسیال دمکرات کردستان روز چهارشنبه 2024/04/03 به رسانه روداو گفت: «خانه پسرم مدتی پیش توسط چند تن از افراد مسلح حزب اشغال شده بود اما بعداً اوضاع به حالت عادی برگشت، صبح امروز هم پسرم به خانه خود برگشت اما دقایقی پس از ورود به خانه به او حمله کردند».

کد خبر 2768997

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha