آری هرسین: جنبش تغییر و اتحادیه میهنی کردستان نباید به سنگر دشمنان مردم کردستان بپیوندند

سرویس عراق و اقلیم کردستان- مسئول شعبه چهارم حزب دمکرات کردستان در سلیمانیه گفت: «حکم دادگاه فدرال یک حکم سیاسی است و دشمنان کردستان این حکم را صادر کرده‌اند و هر حزبی که از این تصمیم خوشحال باشد، یعنی خوشحال است که به مردم کرد توهین شده و به سنگر دشمنان اقلیم کردستان پیوسته است».

به گزارش کردپرس، آری هرسین، مسئول شعبه چهارم حزب دمکرات کردستان در سلیمانیه به صدای آمریکا گفت که همه احزاب باید از دولت اقلیم کردستان حمایت کنند تا از این تخلفی که علیه مردم اقلیم کردستان درحال انجام است، جلوگیری شود و دولت اقلیم کردستان نیز در راستای اصلاح این حکم اشتباه همه اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: «با حکم دادگاه فدرال، علاوه بر اینکه به حاکمیت اقلیم کردستان هیچ توجهی نشده است، حقوق اقلیتها نیز نقض شده است، هر حزب سیاسی از این تصمیم خوشحال باشد، یعنی به سنگر دشمنان اقلیم کردستان پیوسته است و خوشحال است که به مردم کرد توهین شده است».

آری هرسین همچنین بیان کرد: «این یک حکم سیاسی است که دشمنان کردستان آن را صادر کرده‌اند، جنبش تغییر و اتحادیه میهنی کردستان نباید به سنگر دشمنان کردستان بپیوندند، زیرا همه ما مسئولیت سنگین اخلاقی و ملی داریم».

کد خبر 2767450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha