در صورت راهیابی به مجلس در کنار وظیفه اصلی، پیگیر مطالبات مردم کردستان خواهم بود

ماموستا محمود ابن خیاط کاندیدای مجلس خبرگان از کردستان در گفتگو با کرد پرس با بیان اینکه یکی از انگیزه های حضورش در عرصه نامزدی انتخابات مجلس خبرگان رهبری این است که در صورت راهیابی به مجلس نماینده ای شایسته برای کردستان باشد، می گوید: یکی دیگر از اهداف من از حضور در این عرصه این است که با توجه به جایگاه این نهاد به عنوان نهادی مهم در کشور، در کنار انجام وظایف اصلی بر اساس قانون، از این جایگاه برای بیان و پیگیری مطالبات مردم کردستان بهره ببرم.

امام جمعه شهر سقز می افزاید: امنیت و وحدت و همبستگی از فاکتورهای مهم برای توسعه است. در این راستا همه ما وظیفه داریم در بزنگاه هایی مانند انتخابات در هر جایگاهی که هستیم و تا جایی که می توانیم وظایف خود را به درستی انجام دهیم.

او با اشاره به جایگاه مهم مجلس خبرگان می گوید: نماینده مردم در این مجلس غیر وظایف اصلی در مجلس خبرگان، می تواند پیگیر مشکلات و دغدغه های مردم هم باشد. در حال حاضر مهم ترین مسائل ما امنیت اقتصادی، سیاسی و روانی جامعه است و همه وظیفه داریم در این راستا تلاش کنیم.

او با اشاره به اینکه از میان 88 نفر نماینده مجلس خبرگان در حال حاضر 4 نماینده اهل سنت حضور دارند می گوید: ما در استان های  کردستان، کرمانشاه،  آذربایجان  غربی،  هرمزگان،  فارس،  بوشهر و... جمعیت های اهل سنت شافعی و حنفی داریم و آرزوی من این است که در این مجلس 10 تا 15 نفر اهل سنت حضور داشته باشند.

او می گوید: به عنوان فردی اهل سنت و جماعت باید بتوانم نقشی موثر در این مجلس در میان آیات عظام  داشته باشم و  نماینده ای شایسته از اهل سنت و از کردستان باشم و در صورت رای مردم همه تلاش من این خواهد بود.

ماموستا ابن خیاط در پایان مردم را به حضور در پای صندوق رای برای تعیین نماینده های کارآمد تشویق کرد.  

کد خبر 2767439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha