شناسایی دو گروه تروریستی و دستگیری ۳۰ تروریست از سوی دستگاه امنیتی اقلیم کردستان

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ دستگاه امنیتی اقلیم کردستان از دستگیری دو گروه تروریستی از طریق شبکه‌ها اجتماعی خبر داد و اعلام کرد ۳۰ تن از تروریستها دستگیر کرده‌اند. این دستگاه همچنین اعلام کرد این گروهها مروج تفکر افراطی داعش بوده‌اند.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری صدای آمریکا، دستگاه امنیتی اقلیم کردستان اعلام کرد در تاریخ ۲۰۲۳/۱۰/۲۱ آژانس امنیتی اقلیم کردستان اطلاعاتی را از طریق شبکه‌های اجتماعی مبنی بر وجود دو گروه تروریستی در منطقه «پشدر» و «بتوین» که با ترویج افکار افراطی برای پیوستن به صفوف داعش برنامه‌ریزی کرده‌اند، به دست آورده است.

دستگاه امنیتی اقلیم کردستان اعلام کرد پس از انجام تحقیقات و جمع‌آوری اسناد و مدارک طی انجام عملیاتی در تاریخ ۲۰۲۳/۱۲/۱۵ در منطقه «قلادزه» ۱۰ تن از تروریستها را دستگیر کردند که ۲ تن از آنها زن بودند.

همچنین پس از انجام این عملیات در تاریخ ۲۰۲۳/۱۲/۱۷ در مناطق رانیه، حاجی آباد و شکارته ۲۰ تروریست دیگر را نیز دستگیر کرده و تحویل قانون داده شده‌اند.

این سازمان با انتشار بیانیه‌ای که در آن فایل ویدیویی این عملیات پخش شده است اعلام کرد سرانجام براساس تحقیقات انجام گرفته مشخص شد که این گروههای تروریستی از طریق شبکه‌های اجتماعی افکار افراطی داعش را ترویج می‌دادند و بارها برای پیوستن به صفوف این نیروها برنامه‌ریزی کرده‌اند اما به دستور داعش که مستقیما با آنها در ارتباط بوده‌اند در شهرها رها شده‌اند تا مروج داعش شوند و گروههای خود را گسترش دهند.

کد خبر 2767349

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha