پرونده عجیب نمایندگی ایران خودرو دیزل در سنندج

۲۷ شهریور ماه امسال بود که نمایندگی ایران خودرو دیزل با دبدبه و کبکبه زیاد و حضور مسئولان استانی افتتاح شد. وعده اشتغالزایی مستقیم برای ۴۰ نفر و طرح های توسعه بعدی و تعارفات معمول و در نهایت پایان مراسم.

به گزارش کرد پرس، حالا ۵ ماه بییشتر از این افتتاح و مراسم نگذشته است که مالباختگانی از سراسر کشور با استمداد خواهی از دادستانی مرکز سنندج دنبال پولی هستند که آقای «ح - ب» مدیر نمایندگی ایران خودرو دیزل سنندج برده و خودش هم ناپدید شده است!

در زمان مراسم افتتاح نمایندگی ۱۸۰۴ ایران خودرو دیزل در شهریور ماه اعلام شد، این فعالیت با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی که بخشی از آن تسهیلات بانکی است آغاز به کار کرده و قرار است به صورت مستقیم برای ۴۰ نفر اشتغالزایی مستقیم به همراه داشته باشد و گستره فعالیت آن هم کشوری است.

حالا بعد از ۵ ماه حداقل ۸۰ نفر که هر کدام حداقل ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای پیش خرید محصولات ایران خودرو دیزل پرداخت کرده اند دست به دامن دادگستری کردستان شده اند، که به دادشان برسند.

نکته جالب توجه در این پرونده عجیب این است که این مالباختگان اذعان می کنند در زمان واریز پول در بانک تجارت فیش ها را به نام «ایران خودرو دیزل» پر کرده اند اما اکنون کاشف به عمل آمده که این پول ها به حساب شخص «ح - ب» مدیر نمایندگی، واریز شده و شرکت ایران خودرو دیزل اعلام کرده پولی از این محل به حساب این شرکت واریز نشده است. 

امروز پنجشنه ۳ اسفند ماه، جمعی از این مالباختگان با تجمع مقابل دادستانی سنندج از دستگاه قضایی خواستار رسیدگی سریع تر به پرونده شدند. البته این پرونده از قبل هم در دادگستری سنندج مفتوح بوده و روند قضایی آن در جریان است.

کد خبر 2767280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha