۲ طرح صنعتی با اعتبار ۱۲۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید

طرح تولید انواع فویل آلومینیوم، جعبه و کاغذ مقوایی و همچنین طرح تولید انواع دستمال کاغذی و نوار بهداشتی در جریان سفر استاندار کردستان به شهرستان مریوان، با صرف اعتبار ۱۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان در رابطه با این طرح ها، گفت: طرح تولید انواع فویل آلومینیوم، جعبه و کاغذ مقوایی با ظرفیت تولید سالانه ۸ هزار و ۵۰۰ تن تا ۱۱ هزار تن در زمینی با مساحت ۱۵ هزار مترمربع احداث شده است.

بختیار خلیقی با بیان اینکه برای احداث این طرح تولیدی ۱۱۳ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است، افزود: با راه اندازی این واحد برای ۶۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

وی اظهار کرد: دیگر طرح مورد بهره برداری در جریان این سفر یک روزه، طرح تولید انواع کاغذ توالت، دستمال کاغذی جیبی، دستمال کاغذی جعبه ایف سفره کاغذی و نوار بهداشتی است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع احداث شده است، ادامه داد: برای احداث آن ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده و برای ۹ نفر نیز به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

کد خبر 2767222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha