۲۲۷۷ فروشگاه، طرح فجرانه را به مردم کردستان ارایه می دهند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در کردستان ۲ هزار و ۱۵۸ فروشگاه خرد و ۱۱۹ فروشگاه زنجیره ای کالا برگ الکترونیکی و طرح فجرانه را به مردم ارایه می کنند.

به گزارش کرد پرس، فرزاد پیشکاری جمعه شب در بازدید از فروشگاه های طرح کالا برگ الکترونیکی و طرح تشویقی فجرانه در سنندج، گفت: در این طرح مبلغ اعتبار خرید ۲۲۰ هزارتومان به ازای هر نفر برای دهک های یکم تا هفتم اختصاص یافته است.

وی افزود: با توجه به استقبال خوب مردم استان از طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه و در راستای اجرای صحیح این طرح، بازدیدهای میدانی از فروشگاه های سطح استان در حال اجراست و خوشبختانه در هیچیک از مناطق صف های طولانی و ازدحام جمعیت برای خرید کالابرگ مشاهده نشد و خریدهای مردمی بر اساس دستورالعمل این طرح انجام می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان هدف از بازدید از فروشگاه ها و مغازه های منتخب این طرح را نظارت مستقیم بر عرضه ۱۱ قلم محصول این طرح بیان کرد و اظهار کرد: توجیه متصدیان فروشگاه ها از نحوه فروش طرح کالا برگ فجرانه، میزان اعتبار و میزان وزنی کالاها، زمان اعتبار این طرح تا ۱۷ اردیبهشت و … از جمله اقدامات انجام شده در این بازدیدها بود.

پیشکاری ادامه داد: در استان کردستان ۲ هزار و ۱۵۸ فروشگاه خرد با ۲ هزار و ۱۸۹ صندوق و ۱۱۹ فروشگاه زنجیره ای با ۲۰۷ صندوق خدمات کالا برگ الکترونیکی و طرح فجرانه را به مردم ارائه می کنند.

کد خبر 2767058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha