دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بیجار گفت: ۲ قطعه زمین به متراژ ۱۱ هزار متر مربع که توسط سودجویان تصرف شده بود، با پیگیری های صورت گرفته رفع تصرف شد.

مهدی صیدی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: دادستانی بیجار در راستای مبارزه با زمین خواری و حفظ بیت المال و جلوگیری از تصرف اراضی ملی توسط سودجویان با تلاش های صورت گرفته در یک سال اخیر پرونده های متعددی در این زمینه تشکیل داده و منجر به رفع تصرف و بازداشت برخی افراد شد.

وی اظهار کرد: این سودجویان ۲ قطعه از اراضی ملی با ارزش ده ها میلیاردی داخل محدوده شهر که به تصرف برخی افراد درآمده و به فروش رسانده بودند، که اکنون به مالکیت دولت اعاده و اسناد مالکیت این اراضی به نام دولت به نمایندگی راه و شهرسازی صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بیجار به مشخصات قطعات رفع تصرف شده اشاره کرد و افزود: محله حلوایی روبروی قبرستان و مقبره شهدای گمنام به مساحت ۴ هزار متر مربع و کنار میدان محمودآباد روبروی سندیکای کامیونداران و پایین تر از دانشگاه آزاد به مساحت ۷ هزار متر مربع ۲ قطعه زمینی بودند که از آنها رفع تصرف شد.

صیدی ادامه داد: چنانچه شهروندان گرامی در این ۲ قطعه، ملکی خریداری کرده باشند می توانند شکایت خود را از فروشندگان در اسرع وقت به دادستانی بیجار مطرح کنند.

وی یادآور شد: پرونده های دیگری نیز از اراضی ملی داخل محدوده شهر که به تصرف افرادی درآمده در حال رسیدگی بوده که در ماه های آتی اطلاع رسانی به عمل خواهد آمد.

کد خبر 2767008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha