تمهیدات ترافیکی ۲۲ بهمن در شهر سنندج اعلام شد

رئیس پلیس راهور کردستان از اجرای تمهیدات ویژه ترافیکی شهر سنندج در مراسم راهپیمائی بیست و دوم بهمن ماه خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و روز حماسه و شکوه ملت ایران، بیست و دوم بهمن ماه، گفت: به مناسبت مراسم راهپیمائی ضد استکباری مردم در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ساعت ۹ صبح روز ۲۲ بهمن امسال همانند سایر نقاط کشور ایران اسلامی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در روز بیست و دوم بهمن ماه تمهیدات ویژه ترافیکی اجرا و تجمع اولیه در میدان آزادی مستقر و از خیابان فردوسی تا میدان انقلاب حرکت خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور کردستان افزود: تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان برای برگزاری هر چه بهتر این جشن حماسی تمهیدات ویژه ترافیکی به شرح زیر اجرا می کند.  

سرهنگ همتی زاده در اجرای این طرح پارک وسایل نقلیه از ساعت ۲۳ شنبه شب مورخه ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ تا پایان مراسم در طول مسیرهای رینگ میدان آزادی و مسافت ۵۰ متری در اضلاع مجاور و رینگ میدان انقلاب و مسافت ۵۰ متر در اضلاع مجاور در ۲ سمت خیابان ممنوع خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین روز ۲۲ بهمن از تردد وسایل نقلیه در معابر خیابان آیت الله طالقانی تا میدان انقلاب، تقاطع انقلاب طول خیابان انقلاب تا میدان انقلاب، سه راه حبیبی طول خیابان حضرت امام (ره) تا میدان انقلاب، خیابان آبیدر تا میدان آزادی، سه راه کلینیک قدس تا میدان آزادی، میدان حسن آباد و طول خیابان حسن آباد تا میدان آزادی ممنوع است.

رئیس پلیس راهور کردستان از شهروندان خواست با خادمان خود در پلیس راهور استان همچون همیشه همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 2766836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha