همراهی نمایندگان فعلی با مدیران دولتی در برنامه ها شائبه تبلیغاتی ندارد؟

در روزهای اخیر عکس ها و تصاویری از برخی برنامه های دولتی در استان کردستان در فضای مجازی و رسانه های رسمی و غیر رسمی منتشر می شود که نشان می دهد نمانیدگان فعلی مجلس با همراهی مقامات دولتی حضوری فعال در آن دارند.

به گزارش کرد پرس، این در حالی است که شائبه هایی در مورد حمایت برخی مسئولین در استان  هم از نمایندگان فعلی در برخی حوزه های انتخابیه وجود دارد.

درحالی که تنها چند روز به برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم باقی مانده است برخی فرمانداران با همراهی کردن نماینده فعلی عملا بی طرفی نماینده دولت را در انتخابات پیش رو به چالش می کشند.

به عنوان مثال در آستانه انتخابات  در جلسه ای که با حضور اعضای شورا، دهیاران و ریش سفیدان ۳۴ روستای بخش گلتپه سقز در روستای یورقل برگزار شده، نماینده فعلی سقز و بانه دوشادوش فرماندار سقز در این جلسه حضور داشته است.

این جلسه به بهانه بزرگداشت دهه فجر برگزار شد، اما حضور تواما و همزمان نماینده فعلی که از نامزدهای انتخاباتی می باشد نمی تواند غیر سیاسی باشد و عملا این جلسه به یک کمپین تبلیغاتی برای نماینده فعلی بدل شده است.

اگر مساله رسیدگی به مشکلات و هم اندیشی است چرا چند ماه پیش برگزار نشده و به روزهای نزدیک انتخابات موکول شده است؟ اگر جشن دهه فجر است چرا باید به محفل تبلیغاتی نماینده تبدیل شود؟

بر هیات نظارت و ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی لازم است به چنین مواردی ورود نمایند.

درحالی که دولت محترم و مسئولین برگزاری انتخابات بر اصل بی طرفی به منظور انتخابات سالم تاکید دارند اینگونه اقدامات چه توجیهی دارد؟ آیا این حرکات از سوی فرمانداران باعث خدشه به اعلام بی طرفی مسئولین دولتی در کردستان نمی شود؟

کد خبر 2766583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha